Cocks n Girls --- Schwänze und Mädchen --- Петухов и девочек --- Les coqs et les filles

Men love to show off their cock in public. Show here your pics with your cock in front of pretty girls! --- Les hommes aiment à montrer leur bite en public. Montrez ici vos photos avec votre bite en face de jolies filles! --- Männer lieben es, ihren Schwanz öffentlich zu präsentieren. Zeigt hier euren Schwanz vor dem Antlitz junger Mädchen! ---Мужчины любят показать свой член в общественных местах. Покажите здесь свои фотографии с вашего петуха перед красивыми девушками!

AbonnentenAbonnenten: 2
LesezeichenLesezeichen: 0
Zugriffe: 1704

Re: Cocks n Girls --- Schwänze und Mädchen --- Петухов и девочек --- Les coqs et les filles

Beitragvon Con Fused » 15. April 2017 10:27

15. Apr 2017, 06:17 » capt_xoxo hat geschrieben:

Wir wären bei der Kaffeetafel meiner Mutter gern gesehen, denn offenbar liebst du es genauso wie ich, deinen Schwanz geil zu bearbeiten; genau das, was meine Mutter und ihre Freundinnen erwarten ...

Und wenn die Kleine aus dem Hintergrund mit von der Partie ist, dann wir es ein perfekter Nachmittag ...

Hoffe auf weitere lustvolle Anregungen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Und hier etwas von mir!

Bild
Zauberhaft, anmutig und schön! Aber da fehlt doch was, oder?

Bild
Ach, ja! Ich habe es gerade mal ausgepackt und ...

Bild
... der zauberhaften Zauberin vorangestellt!
Sie macht kleines GROSS!

Dein Schwanz macht sich gut vor den Girls ! Danke
Con Fused

Re: Cocks n Girls --- Schwänze und Mädchen --- Петухов и девочек --- Les coqs et les filles

Beitragvon Con Fused » 15. April 2017 10:29

15. Apr 2017, 06:17 » capt_xoxo hat geschrieben:

Wir wären bei der Kaffeetafel meiner Mutter gern gesehen, denn offenbar liebst du es genauso wie ich, deinen Schwanz geil zu bearbeiten; genau das, was meine Mutter und ihre Freundinnen erwarten ...

Und wenn die Kleine aus dem Hintergrund mit von der Partie ist, dann wir es ein perfekter Nachmittag ...

Hoffe auf weitere lustvolle Anregungen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Und hier etwas von mir!

Bild
Zauberhaft, anmutig und schön! Aber da fehlt doch was, oder?

Bild
Ach, ja! Ich habe es gerade mal ausgepackt und ...

Bild
... der zauberhaften Zauberin vorangestellt!
Sie macht kleines GROSS!

Die Kleine aus dem Hintergrund ist inzwischen leider schon über 20 .
Con Fused

Beitragvon Cum on Pics » 16. April 2017 12:19

Bild
:mrgreen: Happy Birthday, my dear slutty Daughter! :mrgreen:

Hello, my dear Sirs,

Bild
:mrgreen: You and your mother are horny cock loving sluts :mrgreen:
And now it is time to cover you both in cum

I send pics of my just turned 18 year old lewd busty daughter Alice who loves to tease me by showing off her amazing hot cleavage and as well her long legs ... together with her horny mother - as you can see in added pictures.

Bild
:mrgreen: Two sluts - mother and daughter - used as cum whores :mrgreen:

I would really like to see her cocked and her face sprayed with cum because if any of the men she flaunts herself in front of ever get hold of her she will be stripped and those big tits roughly fucked until they shoot their spunk all over her chest and face and make her lick it all up.

Bild
:mrgreen: Both are that horny that I nover stop wanking :mrgreen:
Cum on Pics

Beitragvon Con Fused » 16. April 2017 12:25

16. Apr 2017, 12:19 » Cum on Pics hat geschrieben:Bild
:mrgreen: Happy Birthday, my dear slutty Daughter! :mrgreen:

Hello, my dear Sirs,

Bild
:mrgreen: You and your mother are horny cock loving sluts :mrgreen:
And now it is time to cover you both in cum

I send pics of my just turned 18 year old lewd busty daughter Alice who loves to tease me by showing off her amazing hot cleavage and as well her long legs ... together with her horny mother - as you can see in added pictures.

Bild
:mrgreen: Two sluts - mother and daughter - used as cum whores :mrgreen:

I would really like to see her cocked and her face sprayed with cum because if any of the men she flaunts herself in front of ever get hold of her she will be stripped and those big tits roughly fucked until they shoot their spunk all over her chest and face and make her lick it all up.

Bild
:mrgreen: Both are that horny that I nover stop wanking :mrgreen:

good load !
Con Fused

Beitragvon chosenfreshh » 23. April 2017 13:02

Hey kızlar, eğlenceli görebilirsiniz!

Bild
chosenfreshh

VorherigeNächste

Zurück zu "Cocks n Girls --- Schwänze und Mädchen --- Петухов и девочек --- Les coqs et les filles"