New Picture Uploader 'Pimp and Host'

Here I will show you easy step by step description to upload your own content to Lunatic Erotic. It is necassary to follow this rules cause otherwise the uploaded content is not visible for a longer period of time.

Do not hesitate to ask if you should have any question.
I'll try to answer as soon as possible

AbonnentenAbonnenten: 0
LesezeichenLesezeichen: 0
Zugriffe: 216

New Picture Uploader 'Pimp and Host'

Beitragvon Rysdal » 14. Januar 2018, 16:54

To make sure to have here on Lunatic-Erotic access to our lewd pictures all the time it is essential to follow some rules. If we do not follow those regulations we have always the problem not to see what we want to see - nasty stuff!

The new uploader implementent to Lunatic-Erotic is PimpAndHost!

In the following I will give you short description to make sure you are able to use the new App.

First Step : You have found some lewd stuff in Internet

1. While doing some researches in the net you have found the picture you are looking for ages. You would like to make us see as well.

Bild

2. Make sure to find the best version of the picture. Open the picture in your browser as a picture in 'jpg'-Format - as shown below.

Bild

Copy the link!

3. Go to our Forum Lunatic Erotic. Here you go to the Section where you would like to upload the picture. Click on 'Post Reply'. The dialogue window will be shown.

Bild

Click on the field yellow marked. You will be brought to PimpAndHost ...

4. ... and click on 'Upload from URL' and insert copied link in the new shown window like shown below

Bild

5. Click 'submit' and picture will be uploaded to PimpAndHost. You will automatically brought to the picture.

Bild

6. Click on the orange marked symbol of the picture (see last picture above) result will be this image

Bild

7. Click on the yellow marked field and the correct link will be copied. Insert this link in Lunatic Erotic to the wished position.

8. Write a nasty text - as more lewd as better. Nasty texts are beneath lewd pictures basis of Lunatic-Erotic!

9. Finalize with send off and your post will be published.

If you follow this way, all posts will be visible for ever. And this is what we want: access to our nasty pictures!

Dear Lunatic-Erotic Fans, to make it more fun add own content here as well.

Links
Cum on Everything
Cute Sweeties
Rysdal
Forum Admin
Forum Admin

Re: New Picture Uploader 'Pimp and Host'

Beitragvon Heiße Sekretärin » 14. Januar 2018, 18:57

14. Jan 2018, 18:52 » Heiße Sekretärin hat geschrieben:Ich liebe es, auf der Arbeit den heißen und geilen Assistentinnen h8nterherzuglotzen, mir ihr Geilheit einzuprägen um dann im Büro zu wichsen.

Bild

Habe nach der Beschreibung soeben obigen Post erstellt (der im Original natürlich an passender Stelle gepostet wurde)

Das war ja einfach! Sollte mit der Beschreibung jeder schaffen.

Viel Spaß noch!

Übrigens werde ich n7n auch aktiv wichsendes, äh, ich meine natürlich postendes Mitglied.
Heiße Sekretärin

Re: New Picture Uploader 'Pimp and Host'

Beitragvon Manu love Cock » 15. Januar 2018, 12:57

Nun will ich es auch probieren!

Sperme spritz Bilder des Schwanzes meines Mannes ...

ich bin gespannt ...

und er hart :oops: :oops: :oops:

:cumshot:
Alle Wichser sind aufgerufen, sich zu melden,
die es geil finden, auf meine Anweisung
Objekte jeglicher Art
vollzuspritzen!
Manu love Cock
Active Poster
Active Poster

Zurück zu "Content Upload to Lunatic-Erotic"